THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, November 22, 2010

taylor swift

LOS ANGELES: Malam Anugerah Grammy Ke-52 yang berlangsung selama 3 jam setengah di Staples Center, Los Angeles telah mencetuskan sejarah buat Taylor Swift dan Beyonce. Kedua-dua penyanyi wanita ini telah berjaya merangkul pelbagai trofi serta memecahkan rekod kemenangan peribadi mereka pada malam itu.

Taylor Swift telah berjaya merangkul 4 anugerah daripada 8 pencalonan yang diterimanya pada menerusi albumnya yang berjudul Fearless. Salah satu anugerah itu adalah rekod sepanjang tahun. Dia adalah penyanyi wanita Country yang pertama menerima anugerah yang tertinggi itu.

Malam yang sama turut melakarkan kenangan yang cukup manis buat Beyonce apabila meraih 6 anugerah termasuklah Lagu Sepanjang Tahun. Antara artis lain yang turut mencipta kemenangan pada malam itu adalah Jamie Foxx, Imogean Heap, and Kings of Leon. Jamie Foxx buat pertama kalinya memenangi Grammy menerusi Persembahan Duo/Berkumpulan R&B Terbaik Dengan Vokal menerusi lagu Blame It.

Manakala, Kings Of Leon membawa pulang 3 anugerah Grammy menerusi kategori Persembahan Duo/Berkumpulan Rock Terbaik, Rekod Sepanjang Tahun dan Lagu Rock Terbaik daripada lagu hits mereka,Use Somebody. Manakala Imogen Heap memenangi anugerah Grammy yang pertama untuk Rakaman Album Terbaik menerusi Eclipse

0 comments:

안녕하세요
내 사랑
내가 사랑하는
khuntoria + yongseo + adam couple

my playlist 2

my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Followers