THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, November 24, 2010

christina aguilera



15 OKT 2010: Murai Batu percaya ramai yang dah dengar tentang berita perceraian Christina Aguilera dengan suaminya, Jordan Bratman. Mungkin ramai juga yang rasa macam tak percaya bila mendengar khabar berita tersebut.
Al-maklumlah, sepanjang 5 tahun melayari bahtera hidup sebagai suami isteri, tak ada pula cerita-cerita panas atau cerita yang tak enak kedengaran tentang perihal rumahtangga mereka. Semuanya nampak aman je.
Tapi, di sebalik nampak aman, rumahtangga mereka sebenarnya dalam diam-diam telah dilanda masalah. Apa masalahnya, Murai batu sendiri pun kurang periksa atau kurang tahu.
Tapi, masalah rumahtangga mereka makin buruk bila Christina telah menghadiri party liar girls-only di Cabo San, Mexico pada bulan yang lalu. Parti liar ini khabarnya telah dihadiri oleh beberapa rakan rapat Christina iaitu Nicole Richie dan Samantha Ronson.
Khabarnya parti liar ini telah dilakukan dengan begitu keterlaluan sekali hingga tidak menyenangkan Jordan. Apapun, selepas bercerai dengan Jordan, Christina telah mengambil keputusan untuk menjaga anak lelaki hasil perkahwinan mereka berdua.

0 comments:

안녕하세요
내 사랑
내가 사랑하는
khuntoria + yongseo + adam couple

my playlist 2

my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Followers