THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, November 29, 2010



 Murai Batu rasa ramai yang terkejut bila dapat tahu cerita ni kan? Robert Pattinson dengan Kristen Stewart dah ada anak? Biar betul... Tapi, hakikatnya begitulah. Malah, Robert dengan Kristen dah pun perkenalkan anak diaorang.
Dia adalah Mackenzie Foy iaitu aktres cilik yang sedang meningkat naik pada masa kini. Aktres cilik inilah yang akan membawakan watak sebagai Renesmee iaitu anak kepada pasangan vampire dan manusia iaitu Edward Cullen dan Bella Swan dalam siri Twilight Saga: The Breaking Dawn.
Pemilihan Mackenzie yang sebelum ini pernah membintangi siri TV, Til Death dan Flashword nampaknya cukup menyenangkan si pengarang novel Twilight iaitu Stephanie Meyer.
Dalam fan page Twilight di Facebook, Stephanie telah meluahkan kegembiraannya itu. Baginya, Mackenzie adalah seorang aktres yang cukup mengagumkan dan akat lakonannya juga sangat luar biasa.
Jiak tiada aral, filem ini sendiri khabarnya akan ditampilkan dalam 2 bahagian yang mana bahagian pertama akan dilancarkan pada 18 November 2011 dan bahagaian kedua pula pada 12 November 2012. Shooting filem ini pula akan bermula pada November ini.

0 comments:

안녕하세요
내 사랑
내가 사랑하는
khuntoria + yongseo + adam couple

my playlist 2

my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Followers