THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, November 22, 2010

gadis korea tercantik



13 OKT 2010: Sebut pasal K-Pop, mesti yang gadis-gadis di luar sana akan terbayang sekumpulan lelaki yang berwajah jambu disusuli tarian yang futuristik. Manakala yang lelaki pula akan terbayangkan sekumpulan gadis berwajah comel, mengalunkan langkah tarian erotik menggoda disusuli muzik catchy yang meresap ke otak.
Tidak dinafikan, selain dari muzik catchy, teknik 'jual-muka' adalah salah satu sebab kenapa pengaruh K-Pop semakin berleluasa di negara kita nih. Sampaikan bila Murai Batu bukak mana-mana stesen radio sekarang, mesti ada lagu Korea yang jarang dapat perhatian dulu.
Bercakap pasal cantik, dalam satu laman sengsawang yang Murai Batu baca, salah seorang penyanyi utama SNSD (Girls' Generation), Seohyun telah diikitiraf di tempat pertama sebagai gadis yang mempunyai kecantikan semula jadi di kalangan kumpulan-kumpulan wanita di sana. Ya, betul. Kecantikan semula jadi.
Pengiktirifan itu diterima atas satu survey yang dijalankan oleh sebuah Hospital Pembedahan Komestik di Seoul, Korea. Daripada 781 peserta yang mengambil bahagian, 384 atau 44.5% telah memilih Seohyun untuk berada di tempat pertama. Tempat kedua dimiliki Seungyeon dari kumpulan KARA dengan 210 undian (28%) manakal anggota kumpulan 2NE1, Dara menduduki tempat ketiga dengan undian sebanyak 189 (24.1%).
Wakil dari hospital komestik itu menjelaskan, pemilihan Seohyun adalah disebabkan reaksi mukanya yang mudah mesra selain kulit lembut Seohyun sendiri yang menambahkan lagi faktor kecantikan gadis berusia 19 tahun itu.
Bagi Murai Batu pulak, ye muka Seohyun memang sangat cantik dan mudah menarik perhatian jejaka-jejaka di luar sana. Tapi faktor semulajadi tu betul ke? Sebab rasanya, matanya macam dah makin besar dan bulat berbanding di awal kemunculan Seohyun bersama SNSD dulu.

0 comments:

안녕하세요
내 사랑
내가 사랑하는
khuntoria + yongseo + adam couple

my playlist 2

my playlist


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Followers